Ashling_

Lemon - Tülpa

You are my A to Z
你就是我的唯一
Same ya oki marry me
请与我喜结连理,与我喜结连理呀
Love is cool so alakazoo
爱如此美妙我置身天堂
I'll be seeing you alakasoon
再见你我欣喜若狂
You're lame and I am too
纵然你痴我又何尝不傻
So hold my hand till Mars is blue
与我十指紧扣直到火星蔚然成蓝吧
Love is, love is, love is you
爱之于我是你姓名
And according to you
而你也说
My aroma roams right left to you
我总在你身侧陪伴着你

评论

热度(7)

© Ashling_ | Powered by LOFTER